På Mine sider finder du information om din ordrehistorik. Dine ordrer bliver opsummeret på den mailadresse, der blev angivet ved købet. Hvis du har handlet via flere forskellige mailadresser, skal du bruge et login pr. mailadresse. Det er ikke muligt at kombinere flere mailadresser til et konto. Når du logger ind på Medlemsklubben, finder du følgende information:
Ordrehistorik
Ordrestatus
Kollinummer
Mulighed for at oprette en returseddel (Gælder ikke for ordrer, der er sendt på palle eller via gruppetransport)
Oprette en forespørgsel relateret til en ordre
Ordrehistorik
Alle ordrer, som vi kan tilknytte til din mailadresse, vil blive vist i en ordreliste, herunder også ordrer, der blev leveret, før du oprettede et konto på Mine Sider. I ordrelisten kan du se Ordrenummer, Ordredato, Ordresum samt ordrens status. For at se en mere detaljeret oversigt skal du klikke på knappen
'Vis detaljer.
Detaljeret ordreoversigt
I den detaljerede ordreoversigt kan du også se, hvilke produkter der er på ordren, samt leveringsmåde og leveringsadresse. Hvis ordren er afsendt, vil du finde tracking nummer til leveringen. Der er også mulighed for at oprette en supportforespørgsel til vores kundeservice direkte fra den detaljerede ordreoversigt.
Hvor finder jeg Mine sider?
Du finder Medlemsklubben via knappen "Mine sider" øverst på vores hjemmeside, som vist på billedet. Hvis du surfer på mobilen, vil du finde den tilsvarende knap i menuen.
Hvordan opretter jeg et konto?
Gå til startsiden og klik på "Mine sider", og derefter klikker du på "registrer dig nu".