Garantitiden varierer afhængigt af mærke og produkt. Det kan også variere afhængigt af, om du har handlet som privatperson eller virksomhed.
Hvis producenten tilbyder forlænget garanti, skal du huske at registrere dit produkt for at kunne benytte denne mulighed. Sliddele og tilbehør er normalt ikke omfattet af garantien.
Normalt finder du information om produktets garantiperiode på vores hjemmeside, hvis du går ind på produktets egen side. Søg efter produktet på www.staypro.dk og se, om oplysningerne er tilgængelige der. Hvis du ikke finder det der, anbefaler vi, at du kigger på producentens hjemmeside for at se netop din garantiperiode.
Hvis du ikke finder oplysningerne, hjælper vores serviceafdeling dig med at finde ud af det.
Venligst sørg for at have følgende oplysninger parat:
- Mærke på produktet:
- Model:
- Gerne Staypro´s varenummer (findes på produktsiden):
- Dit ordrenummer (hvis du allerede har gennemført et køb hos os):
Derefter kontakter du vores serviceafdeling via vores kontaktformular under overskriften "Det drejer sig om en servicehenvendelse eller en garanti/serviceærende". Du skal også angive din e-mailadresse og eventuelt ordrenummer, så sørger vi for at hjælpe dig hurtigst muligt.