Nogle gange kan produkter begynde at opføre sig underligt, og hvis du har købt produktet hos os, hjælper vi dig gerne med service og garantisager. Men før vi opretter en servicehenvendelse for dine høreværn, beder vi dig kontrollere følgende:
Problem med Bluetooth-forbindelse
Har du prøvet at nulstille dine høreværn til fabriksindstillingen?
I forbindelse med dette skal du fjerne enheden på din mobiltelefon, så du kan parre enheden igen efter nulstilling af fabriksindstillingen. Se denne video for hvordan du gør det: [Indsæt video-link].
Prøv at tilslutte til en anden mobiltelefon
Det kan være en god idé at udelukke, om der er fejl i kommunikationen med din egne mobiltelefon. Tilslut høreværnet til en anden mobiltelefon, gerne af et andet mærke. Hvis det fungerer med en anden mobiltelefon, kan problemet muligvis ligge i indstillingerne på din egen mobiltelefon.
Problem med mikrofonen
Hold mikrofonen tæt på munden
Da Peltor WS Alert har en støjreducerende mikrofon, er det meget vigtigt at placere mikrofonen tæt på munden. Mikrofonskærmen skal næsten berøre munden, og den korrekte afstand mellem mund og mikrofon bør være maksimalt 3-5 mm.
Prøv at tilslutte en anden mikrofon
Har du prøvet at bytte mikrofon med en kollega eller ven? Dette kan være en god måde for os at afgøre, om problemet ligger i mikrofonen eller stikket på høreværnet. Hvis mikrofonen er defekt, og det ikke er dækket af garantien, kan du købe en ny mikrofon som reservedel.
Rengør mikrofonen;
Har du renset din mikrofon, så den ikke er fyldt med snavs? Nogle gange kan vindskærmen blive så beskidt, at det påvirker lydkvaliteten. Prøv at fjerne vindskærmen, men husk altid at bruge en vindskærm eller beskyttelsestape ved daglig brug.
Hvis ingen af ovenstående løsninger virker:
Hvis du har prøvet ovenstående punkter og stadigvæk ikke oplever nogen forbedring, er du velkommen til at oprette en returhenvendelse via linket nedenfor. Husk at have følgende oplysninger parat, når du opretter en returhenvendelse:
Ordrenummer (fra dit køb af produktet):
Telefonmodel (gælder ved problemer med parring)
Beskrivelse af fejlet/ne
Dit høreværn vil blive sendt til 3M Peltor i Värnamo, hvor deres teknikere vil undersøge dit produkt. Generelt tager det 1-1,5 arbejdsuge (ikke i weekender eller helligdage) før dit høreværn er på vej tilbage til os. Vi har ingen erstatningshøreværn at tilbyde.