Hvis leveringen trækker ud, har vi fuld forståelse for, at du gerne vil have det ordnet så hurtigt som muligt. Normalt sender vi hele ordren, når alle produkter er på lager. I de tilfælde, hvor en af produkterne, der ikke er på lager, forhindrer resten af ordren, kan vi ofte arrangere en delvis levering af de tilgængelige varer. Den hurtigste måde at anmode om en delvis levering er ved at udfylde vores kontaktformular under overskriften "Jeg har en forespørgsel vedrørende en lagt ordre." Der er en sektion om delvis levering. Du skal angive din e-mailadresse og ordrenummer, så vil vi forsøge at ordne den delvise levering straks.
I tilfælde, hvor du ønsker at fremskynde leveringen af en vare, der ikke er på lager, er det sværere at løse. Vi gør alt for at påvirke vores leverandører, men de estimerede leveringstider kan ofte ikke fremskyndes. I disse tilfælde er det bedre at erstatte den bestilte vare med en tilsvarende vare, der er på lager. Kontakt vores kundeservice, så hjælper de dig med at finde den rette vare.