Din bestilling sendes normalt i henhold til den leveringstid, der blev vist i kassen ved din bestilling.
Bemærk, at leveringstiden er baseret på den produkt med den længste leveringstid, da vi først sender bestillingen, når alle produkter er på lager. Hvis der er afvigelser, vil vi kontakte dig, men du kan selvfølgelig også undersøge statusen for leveringstiden eller anmode om dellevering via vores kontaktformular.
Så snart din bestilling er pakket på vores lager, vil du modtage en e-mail fra os sammen med et forsendelsenummer. Ved hjælp af forsendelsesnummeret kan du spore pakken via transportørens hjemmeside eller mobilapp. Hvis din bestilling er afsendt med PostNord, anbefaler vi, at du går ind på PostNords hjemmeside eller downloader PostNords app, der findes til iPhone eller Android.
Du kan også logge ind på din medlemskonto, hvor du kan se en oversigt over alle dine bestillinger. Leveringsstatus og eventuelle varenumre vises der. Det er en god idé at kontrollere informationerne på din konto, inden du kontakter vores kundeservice.
BEMÆRK - Hvis din bestilling er sendt som brev, vil du ikke modtage en e-mail. Dette skyldes, at brevet ikke er sporbart. Brevet plejer normalt at blive leveret ca. 3 dage efter, at det er afsendt fra os.