Desværre kan ting nogle gange gå i stykker undervejs. Hvis din pakke er beskadiget ved ankomst, foretrækker vi, at du nægter at modtage pakken. Hvis du allerede har modtaget pakken, skal du straks kontakte fragtfirmaet for at oprette en reklamationssag. Reklamationen skal indgives samme dag som modtagelsen af produktet, hvis der er synlige skader på emballagen. Du kan oprette en reklamationssag hos Postnord her.
Så snart du har fået et sagnummer for reklamationen fra fragtfirmaet, skal du kontakte vores serviceafdeling via vores kontaktformular under overskriften "Jeg har et spørgsmål om en lagt ordre" >> "Jeg har fået en beskadiget pakke". Du skal også angive din e-mailadresse og dit ordrenummer. Det er en fordel, hvis du i tekst beskriver sagen og vedhæfter billeder samt oplysninger om fragtfirmaets sagnummer. Alt dette kan gøres direkte i kontaktformularen. Så snart vi har alle oplysninger, kan vi håndtere reklamationssagen.
Nedenfor kan du se, hvilke valg du skal foretage i kontaktformularen.