Du opretter en servicehenvendelse ved at kontakte vores serviceafdeling via linket herunder. Sørg for at have følgende information tilgængelig:
1. Ordrenummer - nummeret findes på din ordrebekræftelse fra købet af produktet. Hvis du ikke har et ordrenummer, beder vi dig søge efter ordren via Mine sider. Hvis du ikke har en konto på Mine sider, kan du læse her, hvordan du opretter en.
2. Varenummer på det produkt, der skal returneres.
3. Serienummer på produktet.
4. Tydelig beskrivelse af hvilket/hvilke fejl produktet har.
Derefter kontakter du vores serviceafdeling via vores kontaktformular under overskriften "Det gælder en servicehenvendelse eller et garanti-/serviceærende". Du skal angive din e-mailadresse og dit ordrenummer samt oplyse, hvilket produkt det drejer sig om. Jo tydeligere beskrivelse du kan give, desto hurtigere kan vi hjælpe dig med din garanti.
Når du har registreret din henvendelse, vil vi kontakte dig enten for at stille flere spørgsmål eller for at give dig de oplysninger, du har brug for, for at sende dit produkt til et autoriseret værksted. Hvis service eller garantiærendet bliver godkendt, dækker Staypro returfragten.